AVISO IMÁGENES FUERTES

Por favor , NECESITAMOS TODA VUESTRA COLABORACIÓN

Una de nuestras voluntarias volvía del veterinario y ha visto con sus propios ojos esta horrible estampa.

Dos hermanas , OWA Y KEWA , una de ellas había caído al canal después de lo que aparentemente parece un atropello (aunque tenemos nuestras dudas por el tipo de lesiones de que no hayan sido tiradas de un coche en marcha)

Las hemos recogido y estamos ya de camino al veterinario : las lesiones de OWA SON GRAVISIMAS ,una de las heridas está totalmente abierta y deja ver hasta el hueso.

EN CUANTO SEPAMOS MÁS OS CONTAMOS !

Pero por favor,no nos dejéis solas

AYÚDANOS A PAGAR LAS FACTURAS VETERINARIAS

Asunto: AYUDA A OWA Y KEWA

ES48 21004732150100332075
BIC CAIXESBBXXX

PayPal refugiolacandela@gmail.com

*** URGENT CASE! *** WE’VE JUST PICKED THEM UP!!!! *** VERY VERY URGENT

WARNING – GRAPHIC IMAGES

Please, WE NEED ALL YOUR COLLABORATION

One of our volunteers came back from the vet and has seen with her own eyes this horrible picture.

Two sisters, OWA AND KEWA, one of them had fallen into the canal after having been apparently run over (although we have our doubts, because of the type of injuries, whether they have not been thrown from a moving car)

We’ve picked them up and we’re on our way to the vet: OWA’S injuries are EXTREMELY SERIOUS, one of the wounds is completely open and shows the bone.

AS SOON AS WE KNOW MORE, WE’LL LET YOU KNOW!

But please do not leave us alone

HELP US TO PAY THE VETERINARY BILLS

Subject: HELP OWA AND KEWA